dorschdns
ClonePhone Facharzt
Ich möchte hier meine neueste Erfahrung mit gearbest zum (Gear)besten geben - Ich hab am Anfang der Woche bei denen eine Smartwatch und zwei Sets LED lampen bestellt. Bei beiden Artikeln stand in der Beschreibung "In Stock" und 3 bis 5 Tage Bearbeitungszeit.
Gestern schrieb ich an Gearbest, dass sie meine bestellung bitte versenden sollen. Heut hatte ich eine Antwort zur Bestellung (Order No.:W1511170250541056) von Gearbest, bitte lest selbst:
Dear XXXXXX,
Thank you very much for your contacting.
We sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused by the delay.
I am sorry that the items in your order are not in our stock now,in this case,we have 3 suggestions about this:
1.Wait for it,it will be in stock about 1-2 weeks,when the item be in stock,we will arrange the shipment as soon as possible.
2.Change item,please refer to our website to find a replacement and then send me the link,I will change it for you.
3.Cancel item,we can cancel it and then refund you.
If any problem,please feel free to contact us anytime.
Best Regards
Vita
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Warum werden Artikel als in Stock gekenzeichnet, obwohl diese überhaupt nicht vorrätig bzw nicht in 2-3 Tagen beschaffbar sind - @Gearbest ?
Dies ist schon mehrere Male passiert,
Gestern schrieb ich an Gearbest, dass sie meine bestellung bitte versenden sollen. Heut hatte ich eine Antwort zur Bestellung (Order No.:W1511170250541056) von Gearbest, bitte lest selbst:
Dear XXXXXX,
Thank you very much for your contacting.
We sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused by the delay.
I am sorry that the items in your order are not in our stock now,in this case,we have 3 suggestions about this:
1.Wait for it,it will be in stock about 1-2 weeks,when the item be in stock,we will arrange the shipment as soon as possible.
2.Change item,please refer to our website to find a replacement and then send me the link,I will change it for you.
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If any problem,please feel free to contact us anytime.
Best Regards
Vita
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Warum werden Artikel als in Stock gekenzeichnet, obwohl diese überhaupt nicht vorrätig bzw nicht in 2-3 Tagen beschaffbar sind - @Gearbest ?
Dies ist schon mehrere Male passiert,