Ulefone Future - MTK6755 / 64bit / 4GB+32GB / 5,5" / Android 6+Cyanogen / Fingerprint

Youngn

Well-Known Member
It has a face without bezel between display and the left/right edges, so it will be slimmer than most 5.5-inch devices such as iPhone 6 Plus. You can’t find a volume rocker on its frame because there will be an invisible volume rocker for touch. Its fingerprint scanner will neither sits on the front side nor on the rear, because it will be located on the right edge. The Future will be Ulefone’s first metal uni-body device. And it will come with both Android 6.0 and CyanogenMod.

Inside, there will be MTK6755 2GHz octa-core 64-bit chipset, 4GB RAM, and 32GB storage. Definitely, it will be Ulefone’s flagship device in 2016.
http://www.gizmochina.com/2016/01/13/ulefone-future-will-be-bezel-less-besides-packing-helio-p10-and-4gb-ram/
Sieht gut aus finde ich, bin gespannt ob die Qualität wirklich hoch geht. :)

Zuletzt bearbeitet:

muhamed

Well-Known Member
Rückseite wie immer das Grauen aber so viel ich verstanden habe "nicht fertige Version".
Alleine wegen CM13 ++++

F

Frog1337

Guest
Der schwarze Rand ist ja riesig dann lieber den Bildschirm nur bis dahin aber ohne den Rand. Gefällt mir gar nicht bis auf die specs

muhamed

Well-Known Member
Meist ist die GPU sehr schwach, wie beim neuen Mate von Huawei, wenn kein Snapdragon zum Einsatz kommt. Ich hoffe hier wird eine brauchbare GPU zum Einsatz kommen.

smoothie

Active Member
Meint bestimmt das ulephone power , ab min 5 im Video ,
das ulephone future hmmmmmm hat was , aber bestimmt erst im 3ten Quartal ... Wenn über haupt

Daemonarch

Chiclone-Lover
Diese schmalen bezel sehen ja optisch toll aus, haben aber fühlbare Nachteile...
Schon bei meinem S4 habe ich mich über fehlbedienungen geärgert, weil der screen schon beim normalen umgreifen angesprochen hat...

J

johndebur

Guest
Wird wohl auf der MWC gezeigt

MWC发布 Ulefone Future独特指纹识别设计曝光 mtksj

MWC release Ulefone Future design unique fingerprint
UleFone phone historical news release, the 2016 MWC, called Ulefone Future new products will debut, along with the MWC quickly approaching, the official disclosed more information about Ulefone Future of.

A new Ulefone Future publicity plan appeared on the official website, before leaving the decrypted fingerprint --Ulefone Future neither suspense nor put back in front, then Ulefone Future fingerprint recognition sensor is located where?The answer is on the right side of the box. New advertising map, can already see Ulefone Future fingerprint sensor location, put it on the right side of the fuselage below the power button, because of the unique fingerprint design, Ulefone Future is currently one of the few side fingerprint recognition phone.
1-1602151RR5930.jpg

Ausgelebt

Outfluencer
Diese schmalen bezel sehen ja optisch toll aus, haben aber fühlbare Nachteile...
Schon bei meinem S4 habe ich mich über fehlbedienungen geärgert, weil der screen schon beim normalen umgreifen angesprochen hat...
Vielleicht gibt es ja 2.5D dazu dann passt das wieder. Ansonsten ein meiner Meinung nach sehr schöner Chinese.

Mitglieder

Statistik des Forums

Themen
54,357
Mitglieder
66,933
Neuestes Mitglied
j880001
Oben Unten